close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המדריך המלא: כך תכתבו מודעת דרושים יעילה

מערכת שורשח אב, תשפ29/07/2020

איך נכון לפרסם מודעת דרושים? מה צריך להיות בה ומה לא?

תגיות:

החלטתם שאתם רוצים להרחיב את העסק שלכם? גיוס עובדים זוהי הפעולה היעילה ביותר על מנת שתוכלו להגדיל את העסק ולהגדיל את התפוקה שלו. אחת מהדרכים היעילות ביותר לגיוס עובדים היא על ידי פרסום מודעת דרושים, מודעה שאמורה לסייע לכם למצוא את המועמד המושלם בזמן הקצר ביותר.

כיום ישנם מגוון רחב של אתרים שבהם ניתן לפרסם מודעת דרושים, והשאיפה שלכם היא לדעת כיצד תוכלו לכתוב מודעת דרושים יעילה שתעשה עבורכם את העבודה. היא תחסוך לכם התעסקות מיותרת עם מועמדים לא מתאימים, ותביא לכך שתוכלו להיות ממוקדי מטרה כבר מהרגע

הראשון.

תספרו קצת על העסק שלכם
לא מעט מעסיקים נוטים לחשוב כי במודעת דרושים הם רק צריכים לציין פרטים על המשרה, אך מדובר על טעות שעלולה בדיעבד לעלות ביוקר. כאשר אתם מפרסמים מודעה מהסוג הזה, עליכם בראש ובראשונה לספר קצת על העסק או על החברה שלכם. אתם כמובן לא צריכים להכביר במילים, אך עדיין לתת תמונת מצב כללית שתהיה יעילה למועמד העתידי.

כך כל מועמד שמגיע לאותה מודע הידע בדיוק על איזה חברה מדובר, באילו תחומים החברה עוסקת וכמובן אינפורמציה בסיסית על אופי סביבת העבודה. המידע הזה יכול להיות משמעותי מאוד עבור מועמדים כאלה ואחרים, לכן חשוב מאוד שתספקו את כל האינפורמציה הזאת כבר במודעה.

תפרסמו בכל מודעה תפקיד אחד בלבד
אל תנסו לעשות קיצורי דרך כי זה עשוי לעלות לכם ביוקר. אתם צריכים ליצור לכל תפקיד את המודעה המושלמת עבורו, אל תנסו לפרסם מספר משרות במודעת דרושים אחת. ראשית כאשר אתם עושים את זה אתם עשויים ללכת לאיבוד, ולא בדיוק תדעו לאיזה תפקיד כל מועמד שולח את קורות החיים שלו.

בנוסף כאשר אתם מפרסמים מספר תפקידים במודעה אחת זה עשוי לשדר חוסר מקצועיות. כך תפספסו לא מעט קורות חיים של אנשים רציניים שהיו יכולים להשתלב בצורה נהדרת בעסק שלכם. תכינו לכל תפקיד את המודעה שלו – זה יהיה הרבה יותר יעיל גם לכם וגם למועמדים.

תספקו כמה שיותר מידע על התפקיד עצמו
תזכרו כי כל מועמד שקורא משרת דרושים אמור לקבל כמה שיותר אינפורמציה על התפקיד, לכן חשוב מאוד שתספקו כל בדל מידע – בין אם הוא נראה לכם חשוב יותר או חשוב פחות. ככל שתפרסמו יותר פרטים על המשרה כך תוכלו להיות בטוחים שכל מי שמגיש לכם קורות חיים מתאים למשרה בצורה מושלמת.

תציינו את שנות הוותק הנדרש, את המהות המרכזית של התפקיד, את השכר שאותו אתם מייעדים לעובד. כל פרט מידע מהסוג הזה עשוי לסייע לכל מועמד להחליט האם הוא מתאים למשרה או שהוא לא מתאים למשרה, אתם לא תרצו לבזבז את היום שלכם על ראיונות עבודה מיותרים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה